Janet & Knud
Bryllup28. juli 2012
*Hold musen over billederne for at forstørre dem, 81 billeder)

Det første møde

I Filippinerne

De første dage hvor vi mødtes boede vi på The Panficitic Hotel i Manila. Dette er det første billede taget af os sammen. Det er taget i Hotellets restaurant. Bordet endte up med at blive vores stambord under vores ophold.De første dage hvor vi mødtes boede vi på The Panficitic Hotel i Manila. Dette er det første billede taget af os sammen. Det er taget i Hotellets restaurant. Bordet endte up med at blive vores stambord under vores ophold.
Eget kontor på hotellet!Eget kontor på hotellet!
Inden vi rejste til øen "Palawan" tog vi bl.a. til Ocean Park i Manila.Inden vi rejste til øen "Palawan" tog vi bl.a. til Ocean Park i Manila.
Ocean Park i Manila.Ocean Park i Manila.
Ved ikke lige hvorfor fiskene var så vilde med mine tæer :-)Ved ikke lige hvorfor fiskene var så vilde med mine tæer :-)
I Ocean Parken var en af attraktionerne disse små fisk som fjernede hård hud under føderne.I Ocean Parken var en af attraktionerne disse små fisk som fjernede hård hud under føderne.
I lufthavnen, Manila på vej til Palawan.I lufthavnen, Manila på vej til Palawan.
I lufthavnen i Palawan.I lufthavnen i Palawan.
I Palawan hentede vi den bil vi havde lejet på et hotel i nærheden af lufthavnen.I Palawan hentede vi den bil vi havde lejet på et hotel i nærheden af lufthavnen.
Morgenmad på terasse i Hidden Hills.Morgenmad på terasse i Hidden Hills.
En terrasse på taget af huset på Palawan, der kunne man sidde og nyde udsigten i Hidden Hills.En terrasse på taget af huset på Palawan, der kunne man sidde og nyde udsigten i Hidden Hills.
Aftensmad er klar i vores spisestuen.Aftensmad er klar i vores spisestuen.
Og det smagte udmærket.Og det smagte udmærket.
I Palawan tog vi en formiddag ned til fiskeri havnen for at købe nogle friske fisk, men de var for længst udsolgt. Man skal tidligt op for at få noget der!I Palawan tog vi en formiddag ned til fiskeri havnen for at købe nogle friske fisk, men de var for længst udsolgt. Man skal tidligt op for at få noget der!
På tur i den lejede bil.På tur i den lejede bil.
På vej til "The Underground River"På vej til "The Underground River"
Vi gjorde stop ved en flot udsigt ud over vandet.Vi gjorde stop ved en flot udsigt ud over vandet.
Janet ved vores udsigts stopJanet ved vores udsigts stop
Knud ved vores udsigts stop.Knud ved vores udsigts stop.
Mere fra parken.Mere fra parken.
På besøg i en flot park i Palawan med en meget velholdt have.På besøg i en flot park i Palawan med en meget velholdt have.
Buskene i parken var klippet i flotte faconer.Buskene i parken var klippet i flotte faconer.
videre på vores rundtur i parken.videre på vores rundtur i parken.
I et forsøg på at tage en genvej gennem junglen til stranden måtte vi stoppe fordi vejen blev for smal, men så holdt vi kaffepause før vi med lidt besvær fik bilen vendt og kørte tilbage til fast vej igen. I et forsøg på at tage en genvej gennem junglen til stranden måtte vi stoppe fordi vejen blev for smal, men så holdt vi kaffepause før vi med lidt besvær fik bilen vendt og kørte tilbage til fast vej igen.
Det lejede sommerhus i Palawan i baggrunden. Det ligger på toppen af en bakke som forklarer hvorfor huset hedder "Hidden Hills".Det lejede sommerhus i Palawan i baggrunden. Det ligger på toppen af en bakke som forklarer hvorfor huset hedder "Hidden Hills".
I Mitras Ranch i Palawan.I Mitras Ranch i Palawan.
Vi tog til Mitras Ranch i Palawan. Vi tog til Mitras Ranch i Palawan.
Hver morgen fik vi serveret de mest lækre afkølede kokosnødder til morgenmad, som vi kunne nyde samtidig med at vi studerede landkortet over øen.Hver morgen fik vi serveret de mest lækre afkølede kokosnødder til morgenmad, som vi kunne nyde samtidig med at vi studerede landkortet over øen.
Vores lejede feriehus (Hidden Hill) lå på toppen af et lille bjerg, så der var trapper hele vejen på. Knud på vej op.Vores lejede feriehus (Hidden Hill) lå på toppen af et lille bjerg, så der var trapper hele vejen på. Knud på vej op.
Janet på vej op.Janet på vej op.
Janet foran huset.Janet foran huset.
Det lejede hus, hidden Hill var rund og delt i to etager med en terrasse på taget. Her Knud foran huset på toppen ad det lille bjergDet lejede hus, hidden Hill var rund og delt i to etager med en terrasse på taget. Her Knud foran huset på toppen ad det lille bjerg
Dem der passede huset havde en hund, som gerne besøgte os.Dem der passede huset havde en hund, som gerne besøgte os.
Udenfor bag huset, Hidden Hill var der en lille have, hvor vi kunne sidde, men i dagtimerne var det alt for varmt derude.Udenfor bag huset, Hidden Hill var der en lille have, hvor vi kunne sidde, men i dagtimerne var det alt for varmt derude.
Strandudsigten fra Sheridan Hotel I Palawan.Strandudsigten fra Sheridan Hotel I Palawan.
En af vores udflugter på øen Palawan gik til "The Underground River", Den underjordiske flod Her fik vi efter en lang køretur til dels den forkerte vej, vores forsinkede frokost I Sheridan Hotel.En af vores udflugter på øen Palawan gik til "The Underground River", Den underjordiske flod Her fik vi efter en lang køretur til dels den forkerte vej, vores forsinkede frokost I Sheridan Hotel.
Mere ventetid.Mere ventetid.
Ventetid til at komme med båden til "The Underground River".Ventetid til at komme med båden til "The Underground River".
På vej til "The Underground River". Desværre kunne det ikke lykkedes at tage billeder inde fra selve den underjordiske tunnel, da fotografiapparatet ikke kunne stille skarpt i mørket. På vej til "The Underground River". Desværre kunne det ikke lykkedes at tage billeder inde fra selve den underjordiske tunnel, da fotografiapparatet ikke kunne stille skarpt i mørket.
Morgenmad i huset "Hidden Hills".Morgenmad i huset "Hidden Hills".
Efter Palawan tog vi til øen Cebu, som er øen hvor Janet er født, hvor vi ankom til ferie huset der sent om eftermiddagen.Efter Palawan tog vi til øen Cebu, som er øen hvor Janet er født, hvor vi ankom til ferie huset der sent om eftermiddagen.
Vores lejede hus "Mangrove Inn" på øen Cebu. Der var rigelig med plads til os to.Vores lejede hus "Mangrove Inn" på øen Cebu. Der var rigelig med plads til os to.
Udsigt fra den øverste terrasse i det lejede hus på øen Cebu.Hvor vi tog hen efter Palawan.Udsigt fra den øverste terrasse i det lejede hus på øen Cebu.Hvor vi tog hen efter Palawan.
Udsigten om morgenen fra ferie huset på Cebu.Udsigten om morgenen fra ferie huset på Cebu.
Morgenmad på balkonen.Morgenmad på balkonen.
Janet fandt flotte blomster i haven ved feriehusetJanet fandt flotte blomster i haven ved feriehuset
E-mail tjek i sofaen.E-mail tjek i sofaen.
SelfieSelfie
Igen selfie.Igen selfie.
Senere på dagen tog vi på en køretur mod syd på Cebu.Senere på dagen tog vi på en køretur mod syd på Cebu.
Janet set fra vandkanten.Janet set fra vandkanten.
Knud set fra stranden.Knud set fra stranden.
Traditionel dansk mad med sovs og kartofler til aftensmad.Traditionel dansk mad med sovs og kartofler til aftensmad.
Selfie ved bordet.Selfie ved bordet.
Vi havde lejet en bil, så vi kunne drage rundt på opdagelse her på øen også.Vi havde lejet en bil, så vi kunne drage rundt på opdagelse her på øen også.
Billedtekst...Billedtekst...
I ferie huset i Cebu fik vi besøg af Janetīs far og hendes søster Jocelyn, nevø Andrei og niece Riana. På billedet ses Janetīs far Rudy og Knud.I ferie huset i Cebu fik vi besøg af Janetīs far og hendes søster Jocelyn, nevø Andrei og niece Riana. På billedet ses Janetīs far Rudy og Knud.
Der var en swimmingpool ved feriehuset i Cebu.Der var en swimmingpool ved feriehuset i Cebu.
Vi tog på en lille sigth-seeing tur med familien og endte på et meget fint japansk hotel hvor vi tog en kaffepause.Vi tog på en lille sigth-seeing tur med familien og endte på et meget fint japansk hotel hvor vi tog en kaffepause.
Billedtekst...Billedtekst...
På en af vores lange køreture på øen Cebu endte vi ved dette smukke vandfald på øens vestlige side.På en af vores lange køreture på øen Cebu endte vi ved dette smukke vandfald på øens vestlige side.
Her nyder vi udsigten fra et kinesisk tempel i Cebu City.Her nyder vi udsigten fra et kinesisk tempel i Cebu City.
Inden vi forlod øen Cebu tog vi på en lille sight-seeing i byen Cebu City hvor vi bl.a. va inde i den kirke hvor Janet er døbt (Cebu Cathedral church).Inden vi forlod øen Cebu tog vi på en lille sight-seeing i byen Cebu City hvor vi bl.a. va inde i den kirke hvor Janet er døbt (Cebu Cathedral church).
Rizal Park i Manila.Rizal Park i Manila.
Tilbage i Manila i Janet's lejlighed.Tilbage i Manila i Janet's lejlighed.